Frågor & Svar

  • Jag hittar inte sjalen jag såg häromdan? 
    Allt du ser i butiken finns i butikens lager och när en vara tar slut så 'försvinner' 
    automatiskt den från webshopen.  Trots detta så kan den vara du saknar finnas i vårt andra lager, så skicka oss ett mail med en förfrågan, den kan alltså finns kvar.

  • Jag kommer inte till kassan!
    antagligen försöker du beställa fler av en vara än vad som finns i lager. Då kan man inte komma vidare till kassan utan studsar tillbaka. Titta noga på sidan om det inte finns några röda stjärnor vid en artikel. De markerar att något är fel. Ta bort något antal och prova igen, så går det nog bättre. Har du fortsatta problem, så tveka inte utan kontakta oss så hjälper vi dig gärna.

  • Rabattkod, vad är det ?
    Ibland kan du få en rabattkod från oss som du kan använda vid ett köp. Ofta så gäller koden under en begränsad period. En rabattkod kan gälla en viss summa eller procent på ett köp. Ibland så utlöses den först när man kommit över en viss summa. Själva koden skriver du in i ett speciellt fält som du hittar på samma sida som betalningsalternativen i själva Kassan. Observera att vi inte kan justera i efterhand, så snälla glöm inte!

  • Vad gör jag om jag inte är nöjd med beställningen?
    Du har alltid 14 dagars öppet köp hos oss, vill du byta eller returnera en vara
    så kontakta oss så snart som möjligt, ring eller e-posta.
    Skicka sedan tillbaka varan till oss, returfrakten får du själv betala och skriv om du vill byta till något annat eller ha pengarna tillbaka.

Gillar du sjalar och söker något extra så har du kommit helt rätt!
Sjalbutiken.se har Sveriges största utbud av kvalitetssjalar, scarves, saris & saronger

ÖPPET KÖP i 30 DAGAR - SNABBA LEVERANSER !

Kontakta oss: E-post: info @ sjalbutiken.se
Copyright © 2018 Sjalbutiken.se - All Rights Reserved